مزایای استفاده از روغن موتور سنتتیک ( ترکیبی )
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 

مزایای استفاده از روغن موتور سنتتیک ( ترکیبی )

 

مزایای استفاده از روغن موتور سنتتیک ( ترکیبی ) : برای استفاده از روغن موتوری که بشسیار معمولی و عادی کار می کند چرا یک روغن سنتتیک ( ترکیبی ) را مورد استفاده قرار می دهید ؟ آیا به نظر شما روغن های ترکیبی ” هزینه ی بالایی نارند ؟

در استفاده از روغن موتورهای سنتتیک ( ترکیبی ) با وجود گران بودن در وحله اول به صرفه بودن ان مشخص نیست ولی در طول استفاده از این روغن موتور سنتتیک ( ترکیبی ) به امتیازات زیادی مانند عملکرد دمایی بهتر, بازه های زملنی طولانی تر تعویض روغن و بهتر شدن و به صرفه شدن مصرف سوخت دست یافت . ای مزایای استفاده از روغن موتور سنتتیک ( ترکیبی ) در نهایت با صرفه بودن استفاده اقتصادی آن را کاملا توجیه می کد.

روغن موتور سنتتیک

جهت مشاهده انواع روغن صنعتی ها وارد لینک شوید : روغن صنعتی

همانگونه که اشاره شد , روان ساز های ترکیبی در دماهای پایین و بالا بهترین عملکرد را دارند . در دمای پایین تر عملکرد ریزش آن ها پایین تر است , و این مزایا به روغن این امکان را می دهد که در روزهای سرد و یا در مناطقی که سرما در حدود صفر درجه است , بدون هیچ مشکلی کارکرد روان سازی را هرچه سریع تر شروع و موتور را به طور آسان روشن می کند .

مزایای استفاده از روغن موتور سنتتیک ( ترکیبی )

گران بر روی روغن های ترکیبی , در دماهای بالا به علت ضریب گران , به شکل غلیظ تری روی بالایشان باقی می ماند . این فرایند نشان دهنده ی این است که لایه ی روان سازی که بر روی سطوح شکل گرفته است , امکان محافظت مناسب تری را در دماهای بالاتری را فراهم می کند .

همینطور در مقابل اکسیده شدن – فروپاشی دمایی و از شکل گرفتن رسوبات , روغن ترکیبی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد . با این حال بارها توصیه شده است که پس از هر ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ مایل کارکرد , روغن موتورهای نامتعارف تعویض گردند . گفتنی است که روغن ترکیبی از پتانسیل دوام بیشتری نسبت به روغن های نامتعارف دارد . با توجه به این مسئله بازه های طولانی تر تعویض روغن , در خرید روان سازه های اولیه , هزینه و سرمایه ی شما باز می گردد . این مسئله یکی از موارد مهمی می باشد که بیشتر صاحبان اتومبیل و مالکان وسایل نقلیه از آن آگاهی و اطلاعاتی ندارند . این دسته از افراد , نخست یک روغن ترکیبی را خریداری کرده و بعد از اینکه دوران بازه ی زمانی توصیه شده بوسیله ی تولید کننده توصیه شده است , با روغن غیر ترکیبی آن را عوض می کنند . با این حال بنا به ادعای برخی از تولید کنندگان روان سازه های ترکیبی , روغننی که توسط آنها تولید شده است می تواند در حدود ۲۵۰۰۰ کاربرد داشته باشد .

تنها خالص ترین مولکول های روغن را که از نظر شکل و ابعاد شبیه به هم می باشند , روغن های ترکیبی در ترکیب خود از آن برخوردار می باشند . این مورد باعث بوجود آمدن اصطکاک کمتر سیال – سایش کمتر آن با قطعاتی که داخل موتور می باشند و افزایش توان اسب بخار و گشناور موتور می شود .

اگر تمایل دارید سالهای سال به اندازه ی صدها مایل کارکرد اتومبیل خود را نگهداری کنید , قطعا سرمایه گذاری بر روی یک روان ساز ترکیبی با تعداد کمتر دفعات تعویض و مشکلات موتوری می تواند جواب بدهد . با این حال به یاد داشته باشید زمانی روغن های ترکیبی بهترین و موثرترین کارایی را خواهند داشت که از همان ابتداری موتور , استفاده شده باشند . کارکرد با زمان طولانی و پس از آن تعویض کردن روغنی که مورد استفاده قرار گرفته با روغن های ترکیبی می تواند موجب بروز نشتی در محل هایی که آب بندی شده است را بگردد . با این تفاسیر الزامی است که در مواقع انتخاب روغن موتور برای موتور اتومبیل خود از جمیع مزایای استفاده شده از روان سازه های ترکیبی مطمن شده و تمامی این موارد را در نظر بگیرید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: